Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ev media-logo

Με βήμα ταχύ η Ιονία Οδός. Προχωρά η εξέλιξη των εργασιών στον αυτοκινητόδρομο της Δυτικής Ελλάδας

Πολύ σημαντική είναι η πρόοδος κατασκευής του έργου του αυτοκινητοδρόμου της Ιονίας Οδού, ενώ ήδη δύο νέα μεγάλα αυτοτελή τμήματα -η παράκαμψη Αμφιλοχίας και το τμήμα Καμπή - Πέρδικα, έχουν δοθεί σε κυκλοφορία μαζί με τα ήδη σε λειτουργία τμήματα της Παράκαμψης Αγρινίου και Άρτας-Φιλιππιάδας.

ionia-odos-erga1

Πρόκειται για τμήματα που καλύπτουν το 57% του συνολικού μήκους του άξονα της Ιόνιας Οδού που είναι περίπου 196 χιλιόμετρα. Πέραν των 196 χλμ. νέου αυτοκινητοδρόμου, κατασκευάζονται ανάμεσα σε άλλα: 24 γέφυρες, 4 σήραγγες, 74 κάτω διαβάσεις και 36 άνω διαβάσεις. Στο τέλος του μήνα θα έχουμε με βεβαιότητα το τμήμα Γαβρολίμνη-Κεφαλόβρυσο μήκους 33χλμ.

Το δυσκολότερο τμήμα αναδεικνύεται το Αμφιλοχία-Άγιος Δημήτριος μήκους 27χλμ. που θα αποτελέσει την μεγαλύτερη πρόκληση στην προσπάθεια για την "λειτουργική" Ιόνια. Τα δύο άκρα του αυτοκινητόδρομου Αντίρριο-Γαβρολίμνη και Πέρδικα-Κοσμηρά (Εγνατία) είναι επίσης τμήματα που θα γίνει αγώνας για να δοθούν στην κυκλοφορία.

Στο τέλος Ιανουαρίου του 2017, η συνολική πρόοδος των κατασκευαστικών εργασιών στην Ιόνια Οδό άγγιζε το 89,23%. Στα εργοτάξια, στο τέλος Ιανουαρίου απασχολούνταν περισσότερα από 1.457 άτομα, ενώ ο συνολικός αριθμός των μηχανημάτων και των φορτηγών που χρησιμοποιούνταν (ιδιόκτητα, κατασκευαστικής κοινοπραξίας αλλά και μισθωμένα από την τοπική αγορά) ανερχόταν σε 1.045.

(Πηγή: Νίκος Καραγιάννης, ypodomes.com)