Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020

ev media-logo

Δήμος Καρπενησίου. 50.000 ευρώ για την τουριστική προβολή του 2020 - Πώς κατανέμεται το ποσό

από την έντυπη έκδοση

Με 21 ψήφους «υπέρ» και δύο «κατά» εγκρίθηκε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του δήμου Καρπενησίου για το 2020, προϋπολογισμού 50.000 ευρώ (σταθερού τα τελευταία χρόνια). Το θέμα τέθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο Καρπενησίου που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου.dimos-karpen-touristiki-proboli

Kαταψηφίστηκε από τους δημοτικούς συμβούλους Δημήτρη Γιαννιώτη και Δημήτρη Γκορόγια, με τον τελευταίο να αναφέρει πως «είμαστε πρόθυμοι να ψηφίσουμε το σχέδιο του προγράμματος τουριστικής προβολής, όταν θα υπάρχει ο απολογισμός του προγράμματος και θα αποτυπώνεται η ωφελιμότητά του».

Ο βασικός στόχος του προγράμματος είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του δήμου Καρπενησίου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην περιοχή για το έτος 2020 και η αύξηση της τουριστικής κίνησης στην περιοχή.

Οι βασικοί του άξονες έχουν να κάνουν με την οργάνωση, ανάδειξη και προβολή των τουριστικών πόρων που υπάρχουν στον δήμο και τη διαμόρφωσή τους, έτσι ώστε να αποτελούν είτε ένα ενιαίο τουριστικό προϊόν ή επιμέρους προϊόντα που θα απευθύνονται σε συγκεκριμένα τμήματα της αγοράς, αλλά και η ευαισθητοποίηση, η ενεργοποίηση και η οργάνωση της τοπικής κοινωνίας για την επίτευξη των παραπάνω στόχων.

Έτσι, οι δράσεις που τελικά αποφασίστηκαν να υλοποιηθούν το επόμενο έτος με σκοπό την ανάδειξη του συγκριτικού πλεονεκτήματος του τουριστικού προϊόντος του δήμου Καρπενησίου είναι οι εξής:

Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ

Αρχικά, αναμένεται να δοθούν 12.000 ευρώ για την παραγωγή κι εκτύπωση διαφημιστικού υλικού, όπως τουριστικά έντυπα, φυλλάδια για τα Μουσεία Κορυσχάδων και Βουνού, μπαλόνια, τσάντες και μπλούζες με το λογότυπο του δήμου κ.α.

Ακόμη, 7.000 ευρώ θα κοστίσουν οι διάφορες διαφημιστικές καταχωρήσεις σε τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μέσα, στο διαδίκτυο, σε συρμούς του μετρό κ.α., ενώ 1.500 ευρώ η φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων που σχετίζονται με την προώθηση του τουρισμού.

Δαπάνη 2.500 ευρώ εγκρίθηκε για την προμήθεια αναμνηστικών και διαφημιστικών δώρων, που θα μοιράζονται στις τουριστικές εκθέσεις ή θα προσφέρονται σε επιλεγμένα πρόσωπα, που μπορούν να ενισχύσουν τη διαδικασία προβολής του δήμου και 5.000 ευρώ ακόμη για τη συμμετοχή σε εκθέσεις και ανεξάρτητες προωθητικές ενέργειες (περίπτερο σε πλατείες πόλεων, εμπορικά κέντρα κ.λπ., διαφημίσεις σε κτίρια, οχήματα κ.ο.κ.).dimos-touristiko-periptero1-0

Παράλληλα, ο δήμος επενδύει 15.000 ευρώ στα δίκτυα πληροφόρησης. Πιο ειδικά, στόχος είναι, μεταξύ άλλων, η δημιουργία ιστοσελίδας με τουριστικό καθαρά περιεχόμενο, θεματικών βίντεο που θα προβάλλουν δραστηριότητες και εκδηλώσεις του δήμου, καθώς επίσης και η δημιουργία ψηφιακής εικονικής περιήγησης VR360° για συσκευές κινητών, υπολογιστές ή tablets, η οποία θα περιλαμβάνει σφαιρικές εικόνες και βίντεο υψηλής ανάλυσης των σημαντικότερων σημείων τουριστικού ενδιαφέροντος του δήμου κ.ο.κ.

Εντωμεταξύ, 7.000 ευρώ θα δοθούν στο πλαίσιο της προγραμματικής σύμβασης με την Περιφερειακή Ενότητα Ευρυτανίας, η οποία θα περιλαμβάνει από κοινού υλοποίηση ενεργειών τουριστικής προβολής.

Τέλος, ο δήμος μελετά την επαναλειτουργία γραφείου πληροφόρησης επισκεπτών (info point). Πρόκειται για ένα γραφείο πληροφόρησης στην περιοχή του Καρπενησίου, σε χώρο ιδιοκτησίας του δήμου, από το οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να προμηθεύεται πληροφοριακό υλικό (έντυπα, χάρτες), και να λαμβάνει πληροφορίες τουριστικού περιεχομένου (πχ για δρομολόγια, ώρες λειτουργίας μουσείων, δραστηριότητες, κ.λπ). Όπως αναφέρθηκε κατά τη συζήτηση του θέματος, η στελέχωση του info point μπορεί να γίνει είτε μέσω του προσωπικού που απασχολείται στον δήμο με προγράμματα του ΟΑΕΔ, είτε μέσω εθελοντών.