Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020

ev media-logomenoume spiti-small

Το Ακρόπολις στη Στερεά. Να διεκδικήσουμε το ράλι ξανά και στην Ευρυτανία

Φορείς της Στερεάς Ελλάδας, με επικεφαλής την Περιφέρεια και τη συμμετοχή του δήμου Λαμιέων και του ΕΒΕ, μετέβησαν στην Αθήνα με αίτημα οι διαδρομές του ράλι Ακρόπολις να επιστρέψουν ξανά στη Στερεά Ελλάδα.

rally111


Την Τρίτη 31 Ιουλίου του 2012, υπήρξε συνάντηση φορέων της Στερεάς Ελλάδας με τους υπεύθυνους της διοργάνωσης του Ράλι Ακρόπολις, με στόχο να ξαναγυρίσει στη Στερεά Ελλάδα.

Θα έπρεπε να αποτελεί διεκδίκηση του νομού μας, το ράλι Ακρόπολις να συμπεριλάβει ειδικές διαδρομές εντός της Ευρυτανίας.
Οι παλιότεροι θυμούνται να διέρχεται μέσα από την κεντρική πλατεία Καρπενησίου, τις ειδικές στη θέση "Ταρζάν" και τους χωματόδρομους στο Κρίκελλο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου του Αντιπεριφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, αρμόδιου για θέματα Τουρισμού, κ. Μπέτσιο Νικόλαο, χθες το πρωί, Τρίτη 31 Ιουλίου 2012, υπήρξε συνάντηση στα γραφεία της ΕΛΠΑ στην Αθήνα με τους υπεύθυνους της διοργάνωσης του Ράλι Ακρόπολις.{div float:right}{module Google (Τετράγωνο 300χ250 κειμενο)}{/div}

Στη συνάντηση ήταν παρών, επίσης, ο δήμαρχος Λαμιέων κ. Κοτρωνιάς Γεώργιος και ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε. Φθιώτιδας κ. Διαμαντάρας Αλέξανδρος. Στόχος της συνάντησης ήταν η διεκδίκηση και επαναφορά της διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις στη Στερεά Ελλάδα.

Ωστόσο, από τη συνάντηση έλειπε εκπρόσωπος του νομού μας.

Η Ευρυτανία πρέπει να διεκδικήσει και πάλι, τμήμα των διαδρομών του Ράλι να διεξάγονται εντός της Ευρυτανίας. Μάλιστα ήταν μόλις το 2003, η τελευταία φορά που το Ράλι εισήλθε σε Ευρυτανικά εδάφη, όταν μια από τις ειδικές διαδρομές περνούσε από την περιοχή "Ταρζάν".
Θεωρούμε ότι οι ειδικές διαδρομές στα εδάφη της Ευρυτανίας, εκτός από αναβάθμιση του τόπου μας, θα αποτελέσουν και πόλο έλξης συμμετοχών στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χώρας στον χώρο του αυτοκινήτου.
Σημειωτέον ότι κάθε χρόνο λαμβάνουν μέρος έως και 100 πληρώματα από την Ελλάδα, αλλά και το εξωτερικό. Τα ποσά που δαπανούνται είναι τεράστια. Στο φετινό ράλι έλαβαν μέρος 55 πληρώματα, ενώ οι διαδρομές στο μεγαλύτερο μέρος τους ήταν στην Αττική και το Λουτράκι. Υπήρξε ωστόσο και διαδρομή που άγγιξε την Άμφισσα, μέχρι το χωριό Προσήλιο.

Η διεκδίκηση εκ μέρους της Ευρυτανίας μαζί με τη Στερεά Ελλάδα, το ράλι να ξαναγυρίσει εκεί που έγινε “μεγάλο”, δηλαδή στις διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας και της Ευρυτανίας, αποτελεί σημαντική προσφορά στον τόπο.

Οι τοπικές αρχές, αλλά και οι σύλλογοι που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου, οφείλουν να επιδιώξουν την επιστροφή τμημάτων των διαδρομών του ράλι να διεξάγονται ξανά στην Ευρυτανία.
Αν η φωνή της Ευρυτανίας ενωθεί με τη φωνή της Περιφέρειας ίσως πετύχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Να θυμίσουμε ότι το Ράλι Ακρόπολις είναι παγκόσμιας εμβέλειας. Διεξάγεται κάθε Μάιο με τη συμμετοχή κορυφαίων οδηγών από όλο τον κόσμο, με τη χορηγία εκατομμυρίων από εταιρείες του χώρου.
Κάθε χρόνο παρακολουθούν το 4ημερο ράλι χιλιάδες θαυμαστές του αυτοκινήτου και λάτρεις της ταχύτητας σε διαδρομές εκτός δρόμου.
Όσον αφορά τα.. .εκτός δρόμου, η Ευρυτανία φημίζεται για τις πανέμορφες διαδρομές της σε χωμάτινους δρόμους.