Παρασκευή, 14 Αυγούστου 2020

ev media-logomenoume-asfaleis

Περισσότερο διαβασμένα άρθρα από την Περιφέρεια

Χειροβομβίδα βρέθηκε σε πατάρι διαμερίσματος στα Εξάρχεια
Εξαιρούνται τα ελληνικά τυριά από τους δασμούς που έχουν επιβάλει οι ΗΠΑ σε προϊόντα της ΕΕ
Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: Ανακοινώνονται οι προσωρινοί δικαιούχοι
Κορωνοϊός: Δύο νέοι θάνατοι στην Ελλάδα – Στους 218 οι νεκροί
Ικαρία: Μεγάλη πυρκαγιά σε δασική έκταση – Εκκενώθηκαν τέσσερις οικισμοί
Τρία πρόστιμα σε πελάτες σούπερ μάρκετ στη Σκιάθο για μη χρήση μάσκας
Επίσκεψη της Κατερίνας Παπανάτσιου στη Νέα Αγχίαλο
Γυναίκα βρέθηκε νεκρή από πνιγμό στην παραλία του Ξενία
Εξπρές Σκιάθος: 35χρονος δεν φορούσε μάσκα και δεν δεχόταν να δώσει τα στοιχεία του
«Τα παράπονά σου στον Χαρδαλιά» – Το ευρηματικό σποτ της περιφέρειας Κρήτης

Ράλλυ Ακρόπολις: Βάσιμες ελπίδες για ένταξή του στο WRC. Η πρόταση της ΟΜΑΕ και η αισιοδοξία

Ευχάριστα φαίνεται πως είναι τα μαντάτα για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Στερεά Ελλάδα (και όχι μόνο), καθώς η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος κατέθεσε στη FIA πρόταση για την ένταξη του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος του 2017.

7

Έπειτα από τρεις συνεχείς επιτυχημένες διοργανώσεις στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ, φαίνεται πως ωρίμασε ο χρόνος ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες για την επιστροφή του Εθνικού μας Αγώνα στο φυσικό του χώρο, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, με τη συμπαράσταση τόσο της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας όσο και του Δήμου Λαμιέων, που φέτος ως συνδιοργανωτές υποστήριξαν ιδανικά τη διεξαγωγή του ERC-Ράλλυ Ακρόπολις, κατέθεσε στη FIA ολοκληρωμένη πρόταση για την ένταξη του αγώνα στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ του 2017.

Έναρξη από Αθήνα, στο επίκεντρο η Στερεά

Σύμφωνα με το κατατεθειμένο πλάνο, ο αγώνας θα είναι τετραήμερος, η διαδρομή του θα περιλαμβάνει και πάλι ειδικές διαδρομές της Στερεάς Ελλάδας, αλλά τα πάντα θα ξεκινήσουν από την Αθήνα, και ειδικότερα από το Ολυμπιακό Στάδιο, όπου, όπως και πριν από μία δεκαετία, θα φιλοξενηθεί μια υπερειδική διαδρομή, ανάλογη του μεγέθους του θεσμού και της ιστορίας του αγώνα.

Σε κάθε περίπτωση, τονίζει η ΟΜΑΕ, γεγονός είναι ότι τόσο η αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, που θα «φέρει» αυτοκίνητα νέων προδιαγραφών το 2017 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, όσο και η πλήρης εργοστασιακή εμπλοκή ακόμα δύο ομάδων (Citroen Racing και Toyota Gazoo Racing) δίνουν νέα πνοή στο θεσμό. Όχι τυχαία, επομένως, σύμφωνα με πληροφορίες, περισσότερες από δέκα χώρες έχουν ζητήσει την ένταξή τους στο ημερολόγιο, με τη Διεθνή Ομοσπονδία να αναμένεται να έχει καταλήξει σχετικά στα τέλη Οκτωβρίου.