Greek Albanian English French German Italian Portuguese Russian Spanish Turkish
Κυριακή, 22 Ιουλίου 2018

ev media-logo

Πρεμιέρα θερινών εκπτώσεων στα καταστήματα. Πόσο θα διαρκέσουν

Από τη Δευτέρα 9 Ιουλίου μέχρι και τις 31 Αυγούστου θα διαρκέσουν φέτος οι θερινές εκπτώσεις, ενώ ανοικτά θα μπορούν να είναι τα καταστήματα την πρώτη Κυριακή της εκπτωτικής περιόδου (15/7).ekptoseis-arxeio1

 

Οι έμποροι και καταστηματάρχες του Καρπενησίου δεν προσδοκούν… θαύματα, ευελπιστούν ωστόσο σε μικρή τόνωση της αγοραστικής κίνησης ώστε να καλύψουν «τρύπες». Υπόσχονται δε γενναιόδωρες εκπτώσεις και καλούν το καταναλωτικό κοινό να στηρίξει την τοπική αγορά.

Τι ισχύει

Είναι υποχρεωτική η αναγραφή της παλαιάς και της νέας τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, ενώ προτείνεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστών έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης.

Κατά την πραγματοποίηση αγορών στο διάστημα των εκπτώσεων είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τα εξής:

- Κατά την περίοδο των εκπτώσεων θα πρέπει να υπάρχουν στα καταστήματα, αναρτημένες σχετικές αναγγελίες.

- Θα πρέπει να εμφανίζεται η παλαιά και η νέα μειωμένη τιμή του προϊόντος, προκειμένου η σύγκριση τους να είναι εύκολη και γρήγορη.

- Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης δεν είναι υποχρεωτική και ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης.

- Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να είναι ακριβής και να ανταποκρίνεται στην αλήθεια.

- Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και να γνωστοποιείται σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία, το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης και στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από .... % έως .... %»). Σε κάθε άλλη περίπτωση, θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

- Εάν η μειωμένη τιμή ισχύει για συγκεκριμένο τύπο προϊόντος ως προς το μέγεθος ή το χρώμα κ.λπ., θα πρέπει να υπάρχει σαφής αναφορά ότι «είναι διαθέσιμο σε άλλα χρώματα χωρίς έκπτωση», «είναι διαθέσιμο σε αυξημένη τιμή» κ.λπ.

- Εάν διαφημίζεται ότι όλα τα αγαθά είναι σε έκπτωση (π.χ. στην μισή τιμή), αλλά μεμονωμένα αντικείμενα που παρατίθενται σε πώληση για ειδικό σκοπό φέρουν διαφορετικές τιμές, τότε τα αντικείμενα αυτά πρέπει να εξαιρούνται σαφώς στην διαφήμιση.