Greek Albanian English French German Italian Portuguese Russian Spanish Turkish
Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018

ev media-logo

Το δημαρχείο μετακομίζει στον Ξηριά. Ήδη από αύριο Δευτέρα η Πολεοδομία θα λειτουργεί στα νέα γραφεία

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο δήμαρχος, οι αντιδήμαρχοι και μια σειρά από τις κεντρικές υπηρεσίες του δήμου Καρπενησίου μετακομίζουν στο νέο διώροφο Δημαρχείο των 1.600 τετρ. μέτρων. Το κοινό, ωστόσο, θα μπορεί να εξυπηρετείται και από το παλιό Δημαρχείο, όπου θα παραμείνουν ελάχιστες υπηρεσίες

dimarxeio neo497

Η φωτογραφία είναι από τον χώρο εισόδου στο νέο Δημαρχείο. Διακρίνεται το γκισέ από το γραφείο υποδοχής και πληροφοριών. Ήδη, μετακομίζει η Πολεοδομία και ακολουθούν και οι υπόλοιπες υπηρεσίες


 

Οι κτηριακές εργασίες ολοκληρώθηκαν. Εντός της εβδομάδας ξεκινά η μετακόμιση των υπηρεσιών του δήμου. Στο νέο Δημαρχείο θα στεγαστούν η Τεχνική Υπηρεσία, η Οικονομική Υπηρεσία, η Πολεοδομία, η Υπηρεσία Ύδρευσης και το ένα από τα δύο ΚΕΠ

Πολύ νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο μεταφέρονται οι περισσότερες υπηρεσίες του δήμου Καρπενησίου στο νέο διώροφο Δημαρχείο των  1.600  τετραγωνικών μέτρων στον Προφήτη Ηλία. Η αρχή γίνεται από την Πολεοδομία. Ήδη, η μετακόμιση έχει ξεκινήσει.

Το νέο Δημαρχείο στεγάζεται σε κτήριο της Εργατικής Εστίας στον Ξηριά. Ο προϋπολογισμός του έργου της διαμόρφωσης του χώρου, των καλωδιώσεων των νέων γραφείων κ.λπ., ανέρχεται σε 218.000 ευρώ, χρήματα τα οποία θα συμψηφιστούν με το συμβατικό ενοίκιο των 2.000 ευρώ που οφείλει να πληρώνει ο δήμος.{div float:right}{module Google (Τετράγωνο 300χ250 κειμενο)}{/div}

Να θυμίσουμε ότι για την αίσια έκβαση της παραχώρησης του κτηρίου, καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε ο πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου κ. Κώστας Χούπας, ο οποίος προχώρησε στη λήψη άμεσων μέτρων για τη διευθέτηση του θέματος, όπως έγραψαν και τα "Ευρυτανικά Νέα" (αρ. φυλ. 435/16-3-11).

Σχετικά, ο δήμαρχος Καρπενησίου, κ. Κώστας Μπακογιάννης, δήλωσε: "Η δημοτική αρχή είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένη για την έκβαση της πρότασης που είχε κάνει από την αρχή της θητείας της. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου, κ. Κώστα Χούπα για τη θετική στάση που κράτησε στην πρότασή μας, αλλά και για τη μέχρι τώρα στήριξή του στην προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε ένα σύγχρονο Δημαρχείο, που θα το χαρακτηρίζει η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών του, αλλά και το χαμηλό κόστος λειτουργίας τους". 

Ξεκίνησε η μετακόμιση
Ήδη από χθες, έχει ξεκινήσει η μεταφορά της Πολεοδομίας. Από την επόμενη Δευτέρα, η Πολεοδομία θα λειτουργεί στα νέα της γραφεία. Να θυμίσουμε ότι η εν λόγω υπηρεσία στεγαζόταν σε κτήρια, για τα οποία ο δήμος πλήρωνε ενοίκιο.

Παράλληλα, την ερχόμενη εβδομάδα, θα μεταστεγαστούν και όλες οι άλλες υπηρεσίες του δήμου. Πρόκειται να μεταφερθεί η Τεχνική Υπηρεσία, η οποία τώρα στεγάζεται στον πρώτο όροφο του κτηρίου του ΚΑΠΗ, η Οικονομική Υπηρεσία, η οποία στεγάζεται προσωρινά σε χώρο του Συνεδριακού Κέντρου, το ένα από τα δύο ΚΕΠ του δήμου, η Υπηρεσία Ύδρευσης (πρώην ΔΕΥΑΚ), η Διοικητική Υπηρεσία, οι αντιδήμαρχοι, τα γραφεία της αντιπολίτευσης και, φυσικά, ο ίδιος ο δήμαρχος, το γραφείο του οποίου θα βρίσκεται στον δεύτερο όροφο, με θέα το Βελούχι.

Στο παλιό Δημαρχείο, τώρα, θα μεταφερθεί το Γραφείο Τουρισμού, η Δημοτική Αστυνομία, ενώ θα λειτουργεί το ένα ΚΕΠ (αυτό της πρώην Νομαρχίας), όπως και ταμείο της Οικονομικής Υπηρεσίας. Έτσι, το κοινό θα μπορεί να εξυπηρετείται και από το υφιστάμενο Δημαρχείο της πλατείας, αφού έχει προβλεφτεί ειδικό γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών. 

Για τη μεταστέγαση του δήμου, ο αντιδήμαρχος κ. Νίκος Σουλιώτης δήλωσε: “Η μεταφορά του δήμου στον Ξηριά ήταν στόχος της νέας δημοτικής αρχής. Ξεκινήσαμε πέρυσι τον Μάρτιο την αναζήτηση του χώρου και καταλήξαμε στον χώρο του Οργανισμού Εργατικής Εστίας. Δυστυχώς, με τις αγκυλώσεις που συνοδεύουν την πατρίδα μας και μας έφτασαν σε αυτό το σημείο, χρειάστηκε να περάσει ένα χρονικό διάστημα 7-8 μηνών για να καταλήξει ο Οργανισμός να μας παραχωρήσει το κτήριο.

Αυτό έγινε περίπου τον Νοέμβριο. Εγώ θεωρώ πως, δεδομένων των καιρικών συνθηκών του φετινού χειμώνα, καταφέραμε σε χρόνο ρεκόρ και μέσα στα χρονοδιαγράμματά μας -ο στόχος ήταν μέσα στον Μάιο- να κάνουμε την μετακόμιση και να είμαστε συνεπείς.

Το Δημαρχείο έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό πάνω από 90%. Την περασμένη Δευτέρα, που επισκέφθηκα τον χώρο, υπήρχαν συνεργεία που καθάριζαν τα γραφεία για να μπορούμε να βάλουμε μέσα τα έπιπλα, ενώ από χθες (Τρίτη) ξεκίνησε η μετακόμιση της Πολεοδομίας, η οποία θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Σαββατοκύριακο. Από την επόμενη Δευτέρα, λοιπόν, η Πολεοδομία θα στεγάζεται στο νέο Δημαρχείο.

Παράλληλα, θα συνεχίσουμε με την Οικονομική Υπηρεσία, την Τεχνική Υπηρεσία και τις υπόλοιπες διοικητικές υπηρεσίες, το γραφείο του δημάρχου, τους αντιδημάρχους κ.λπ. Πιστεύω μέχρι τις εκλογές θα έχουμε ολοκληρώσει όλη αυτή τη δύσκολη φάση της μεταστέγασης.

Τέλος, θα ήθελα να πω ότι και η μετακόμιση είναι ένα μεγάλο έργο. Εδώ θα ήθελα να ζητήσω την κατανόηση των πολιτών για κάποιες δυσλειτουργίες που θα υπάρχουν αυτές τις ημέρες της μετακόμισης και να ευχαριστήσω εκ των προτέρων τους υπαλλήλους του δήμου για την προσπάθεια και τη βοήθειά τους, ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε αυτή τη μετακόμιση”.